اخبار مجازی به تاریخ 13 بهمن 1394
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اخبار مجازی به تاریخ 13 بهمن 1394
نوشته شده در سه شنبه 13 بهمن 1394
بازدید : 375
نویسنده : صادق

 

.:: خلاصه نتایج آخرین راء قبل از رویال رامبل ::.

شوء راء با حضور آتوریتی آغاز شد و ابتدا وینس مکمن بار دیگه یادآوری کرد که خودش ، پسرش و دامادش هرسه در رویال رامبل حضور دارند و اعلام کرد که رندی اورتون هم با اونا همکاری خواهد کرد. بعدش تریپل ایچ صحبت هاشو آغاز کرد و رندی اورتون رو برنده رویال رامبل اعلام کرد و شانس خودش رو هم بالا دونست. همچنین تریپل ایچ در مورد آندرتیکر صحبت کرد و در صحبت هاش حریف آندرتیکر رو یا خودش یا اورتون دونست. تم سانگ اورتون به صدا درمیاد و اورتون حرف هایی رو میزنه که آتوریتی به سختی تحمل شنیدنش رو دارن ! رندی اورتون همکاری خودش و آتوریتی رو تکذیب میکنه و اعلام میکنه که برای رسیدن به کمربند به تک تک اعضای آتوریتی حاضر در رویال رامبل ، پانت کیک میزنه.اورتون به زمانی که در اوولوشن بود اشاره میکنه و تریپل ایچ رو به تمسخر میگیره تا اینکه تریپل ایچ عصبی میشه و برای اورتون خط و نشون میکشه و اینجــاست که در بین این رجزخونی ها تم سانگ د بیست براک لزنر به صدا درمیاد و زمانی که وارد رینگ میشه اول حالت نرم به خودش میگیره اما بعدش یه اف فایو به اورتن و بعد از اون یه اف فایو به وینس مکمن میزنه و پرومو اول تمام میشه !

در مسابقه اول کوین اوونز در مقابل سزارو قرار میگیرند که 90 درصد ممنتوم دست سزارو هست اما در نهایت اوونز از خستگی سزارو سوء استفاده میکنه و با انجام فینیشر برنده مسابقه میشه. در مسابقه دوم دلریو در مقابل زیگلر قرار میگیره که این مسابقه با دخالت کالیستو با DQ به نفع دلریو تمام میشه. در پرومو بعدی رایبک به رینگ میاد و در مورد اتفاقاتی که در اسمکدان افتاد صحبت میکنه و رسما کین رو زیر سوال می بره تا اینکه کین به رینگ میاد و با رایبک درگیر میشه اما کین این بار هم در مقابل رایبک کاری از پیش نمی بره و یک کلوزلاین و یک شل شاک سنگین نوش جان میکنه و پرومو به اتمام میرسه.

در مسابقه بعدی بری وایت در مقابل رومن رینز قرار میگیره که حین مسابقه لوک هارپر حواس رینز رو پرت میکنه و بری وایت با انجام سیسترابیگل برنده مسابقه میشه. بعد از مسابقه هم به ترتیب دین امبروز ، وایت فمیلی ، شان مایکل و جان سینا وارد میشن و در نهایت این درگیری با سربلندی شان و سینا به اتمام میرسه. در مین اونت راء هم یک مسابقه سر کمربند جهانی بین آندرتیکر ، جریکو و بیگشو انجام میشه که آندرتیکر با انجام حرکت هلز گیت روی بیگشو برنده این مسابقه میشه اما بعد از مسابقه مجدد براک لزنر به رینگ میاد و نفری 3 سوپلکس و 3 اف فایو به هرکدوم میزنه و شوء راء به این شکل آف میشه !

.:: بازگشت براک لزنر و اضافه شدن او به مسابقه 30 نفره ::. 

همون طور که در خبر اول اشاره شد براک لزنر در پرومو اول و مسابقه آخر حاضر شد و با همین دو دخالت 5 اف فایو و 3 سوپلکس به حریفاش وارد کرد. هدف د بیست هنوز مشخص نیست اما در پرومو اول براک لزنر وینس مکمن و رندی اورتون رو مورد هدف قرار داد و در مسابقه آخر ، آندرتیکر و جریکو و بیگشو مورد هدف د بیست قرار گرفتند. طبق صحبت های استفانی بعد از اینکه وینس مکمن اف فایو خورد ، براک لزنر در مسابقه 30 نفره حضور خواهد داشت و استفانی تهدید کرد که براک توسط تریپل ایچ حذف خواهد شد !

 

.:: تغییر نوع مسابقه 6 نفره در رویال رامبل ::.

مسابقه 6 نفره ای که قرار بود بین جان سینا ، شان مایکل ، بری وایت ، براون استرومن ، رومن رینز و دین امبروز شکل بگیرد نوع آن از الیمینیشن چمبر مچ تغییر کرده و به یک مسابقه 6 نفره حذفی معمولی تبدیل شده. بنابراین این مسابقه به صورت معمولی اما حذفی خواهد بود و هر 6 کشتی گیر در رینگ حضور خواهد داشت !

برنده این مسابقه سخت و جنجالی ، در مین اونت رسلمنیا مقابل آندرتیکر و یا حریف آندرتیکر قرار خواهد گرفت.این مسابقه دقیقا قبل از مسابقه مین اونت ( آندرتیکر vs برنده رویال رامبل ) شکل خواهد گرفت.

 

.:: اختلافات استفانی مکمن و ای جی لی ::.

ماجرای اختلافات استفانی مکمن و ای جی لی و آوازه مسابقه آنها در رسلمنیا به گوش همه خورده و اختلافات آنها زمانی آغاز شد که ای جی لی توسط استفانی مکمن به عنوان جنرال منیجر شوء اسمکدان انتخاب شد اما با تغییر شرایط ، استفانی مکمن افت شوء اسمکدان را بهانه کرده و قصد اخراج ای جی لی از جنرال منیجری را دارد. همچنین استفانی در اسمکدان این هفته رابطه ای جی لی و جان سینا را مسخره کرد و اعلام کرد که اگر از اسمکدان هفته دیگه راضی نباشد ، ای جی لی جنرال منیجری را از دست خواهد داد !

 

.:: 7 کشتی گیری که بیشترین شانس پیروزی در رویال رامبل 30 نفره را دارند ::.

رندی اورتون : 

  اولین نفری که شانس بالایی برای پیروزی در رویال رامبل 30 نفره دارد د وایپر رندی اورتون خواهد بود. همون طور که میدونید رندی اورتون برای رسیدن به این مسابقه کریر د انیمال باتیستا کشتی گیری که سال گذشته بهترین دوست او بود را به اتمام رساند. اگر رندی اورتون در این مسابقه 30 نفره پیروز شود ریمچی که ماه ها به دنبالش بود را کسب خواهد کرد و مقابل آندرتیکر تک به تک قرار خواهد گرفت. این در حالی است که در هل این ا سل رندی اورتون ، باتیستا و آندرتیکر مقابل یکدیگر قرار گرفته بودند. 

تریپل ایچ :

   دومین کسی که میتوان شانس بالایی برای او در نظر گرفت د گیم تریپل ایچ مدیریت سرور 1 هست که پدر زن و برادر زن او هم در این مسابقه کنارش هستند. تریپل ایچ بارها و بارها در شوء ها خودش رو برنده رامبل اعلام کرده و اگر در این مسابقه پیروز شود ، اولین بار است که مقابل آندرتیکر قرار میگیرد. 

براک لزنر : 

در حالیکه شانس پیروزی اورتن و اچ بیشتر از همه بین مردم شناخته میشد اما با بازگشت د بیست نظر خیلی ها در مورد برنده این مسابقه تغییر کرد. قطعا براک لزنر آندرتیکر رو هدف خودش قرار داده تا بار دیگه برای دومین بار مقابل آندرتیکر مسابقه بده. دو سال گذشته آندرتیکر یک مسابقه استیل کیج مچ در رویال رامبل 1 مقابل لزنر داده بود که این مسابقه با دخالت وایت فمیلی به نفع لزنر به اتمام رسید. 

کوین اوونز : 

  کشتی گیری که اخیرا با جان سینا به مشکل برخورد. جان سینا و اوونز در شوء های اخیر 3 مسابقه پشت سر هم دادند که یکی از آن بدون نتیجه ، یکی با پیروزی جان سینا و آخرین مسابقه با پیروزی کوین اوونز به اتمام رسید. حال کوین اوونز کشتی گیر جوان و آینده دار مجازی ، با پیروزی در رویال رامبل 30 نفره اولین مسابقه خودش رو مقابل آندرتیکر سر کمربند مای پی پر ویو تجربه خواهد کرد. شانس او برای پیروزی بسیار بالاست.

وینس مکمن :

دقیقا بعد از پی پر ویو تی ال سی که وینس مکمن به میادین بازگشت ، او حضور خود را برای رویال رامبل 30 نفره و پیروزی در ان مسابقه قطعی دانست.بنابراین وینس مکمن کسی که سالها از شوء ها دور بود حالا برای پیروزی در رویال رامبل و مسابقه با آندرتیکر سر کمربند جهانی خود را آماده کرده و شانس پیروزی او نیز به نسبت بالاست. 

شیمس : 

شاید بعضی ها دلیل برنده نشدن شیمس در رویال رامبل را استوری فعلی او با بیگشو و کریس جریکو بدانند اما پیروزی هرکدام از این 3 کشتی گیر در رویال رامبل ، می تواند استوری جدیدی برای آنها فراهم سازد و این استوری فعلی را خنثی کند. بنابراین احتمال پیروزی جریکو با توجه به اینکه قهرمان سنگین وزن است نسبت به شیمس و بیگشو بسیار پایین تر است اما شیمس شانس بالایی برای پیروزی در این مسابقه دارد.

بیگشو :

شاتس پیروزی بیگشو غول کمپانی مجازی هم در این مسابقه بسیار زیاد است و او کاملا آماده انجام مسابقه با آندرتیکر سر کمربند جهانی خواهد بود. همانطور که مشاهده شده بیگشو بعد از پیروزی مقابل وایت فمیلی در تی ال سی تبدیل به یک کشتی گیر درجه 1 شد و اولین هدفش را کمربند سنگین وزن اعلام کرد. اما حال او در رویال رامبل 30 نفره برای کمربند مای پی پر ویو نیز تلاش خواهد کرد !

 

.:: 12 کشتی گیر قطعی در رسلمنیا 3 ::. 

1 ماه دیگه تا شروع پی پر ویو رسلمنیا 3 باقی مونده و کمپانی مجازی سرور 1 نام 12 کشتی گیری که قطعا در رسلمنیا مسابقه خواهند داشت رو به شرح زیر اعلام میکنه :

1- آندرتیکر

2- کوین اوونز

3- جان سینا

4- وینس مکمن / شین مکمن

5- ای جی لی

6- رندی اورتون

7- کریس جریکو

8- براک لزنر

9- رایبک

10- شان مایکل

11- تریپل ایچ

12- شیمس

.:: ثبت دو مسابقه جدید برای رویال رامبل 3 ::. 

  در شوء راء مسابقه آلبرتو دلریو و کالیستو سر کمربند بین قاره ای به ثبت رسید. همچنین مسابقه بین کین و رایبک به صورت معمولی نیز به ثبت رسیده. از این رو کلیه مسابقات رویال رامبل تکمیل شد و مچ کارد کلی مسابقات رامبل به شکل زیر است : 

Royal Rumble 30 Man 

Ryback Vs Kane

Alberto Del Rio Vs Kalisto 

John Cena Vs Hbk Vs Bray Wyatt Vs Strowman Vs Reigns Vs Ambrose 

UnderTaker Vs Winner Royal Rumble

 

.:: مصاحبه با براک لزنر ::.

  مایکل کول :

براک لزنر...درست 1 هفته قبل از رویال رامبل برگشتی و حضور خودت رو برای مسابقه 30 نفره قطعی کردی...فکر میکنی تو برنده اون مسابقه خواهی بود ؟

براک لزنر :

من مطمئنم که برنده اون مسابقه خواهم بود ! میشنوی مایکل ؟؟ من مطمئنم ! نه اچ نه اورتون نه شیمس و نه هیچ کس دیگه ای !! برنده ی این مسابقه فقط یک نفره و اون هم منم !!

مایکل کول :

چه دلیلی داشت که به رندی اورتون ، وینس مکمن ، بیگشو ، جریکو و آندرتیکر F5 زدی ؟

براک لزنر :

دلیل این حرکات من فقط و فقط یک چیز بود !! من از همه افرادی که سر راهم قرار میگیرن متنفرم !! رندی ، وینس ، شو ، کریس و تیکر کسانی بودن که در راو جلوی راهم قرار گرفتن و عاقبتش رو هم چشیدن ! مطمئنا باش در رامبل مچ هم هر کسی در مقابل من قرار بگیره دوباره این اتفاق براش میفته !!

مایکل کول :

اگه یادت باشه 2 سال پیش در رویال رامبل در قفس استیل کیج ، اندرتیکر رو با کمک وایت فمیلی شکست دادی...آیا تو برگشتی تا مسابقه دوم رو با اون رقم بزنی ؟

براک لزنر :

- مایکل من بعد از 9 ماه برنگشتم که با آندرتیکر مسابقه ای رقم بزنم ! من اون پیرمرد رو قبلا هم شکست دادم و نیازی به مقابله باهاش نداشتم !! تنها دلیل بازگشت من تایتل Myppv بود !! تایتلی که تو رامبل و بعد از نابود کردن تیکر اون رو بالای سرم میگیرمش !

مایکل کول :

اگه در مسابقه 30 نفره و اگه در مقابل آندرتیکر برنده بیرون بیای ....

براک لزنر :

مایکل کول گفتی اگه ؟؟؟ به نظر میاد تو هنوز هم به قهرمانی من تو رویال رامبل مطمئن نیستی !! میخوای با نابود کردنت به همه ثابت کنم تو رویال رامبل چه اتفاقی میفته ؟؟

مایکل کول :

عذز میخوام براک !! واقعا عذر میخوام !! سوال رو تصحیح میکنم !! بعد از قهرمانیت در رویال رامبل حریف تو در رسلمنیا یکی از اعضای مسابقه 6 نفره خواهد بود...دوست داری با کدوم یکی از اونا روبرو بشی و فکر میکنی کدوم برنده بیرون میاد ؟

براک لزنر :

- در رسلمینیا برای من مهم نیست که چه کسی مقابلم قرار بگیره !! اگر لازم باشه من مقابل هر شیش نفر قرار میگیرم و هر شیش نفر رو نابود میکنم !! به شخصه بدم نمیاد تو رسلمینیا مقابل سینا قرار بگیرم و با تسلیم کردنش به همه نشون بدم که سینا فقط یه جوکه !! اگر هم بخوایم واقع بینانه نگاه کنیم مایکلز شانس بیشتری از بقیه داره !!

مایکل کول :

میتونی 2 تا از مسابقات رسلمنیا 3 رو همین الان حدس بزنی ؟

براک لزنر :

شیلد در مقابل وایت فمیلی !! جریکو در مقابل شیمس در مقابل بیگشو !! امیدوارم تریپل اچ یه دختر هفت ساله هم به جمع این سه نفر اضافه کنه تا حداقل در رسلمینیا مسابقه زیباتری رو شاهد باشیم !! مطمئن باشین اون دختر برنده مسابقه خواهد بود !

مایکل کول :

حرف پایانی ؟

براک لزنر :

تیکر ! بهتر خودت رو آماده کنی چون این یکشنبه من برای نابود کردنت پا به رینگ میذارم و تا زمانی که به هدفم نرسم رینگ رو ترک نمیکنم !! من کمربند رو میخوام و به دستش میارم !!

.:: 500 نقره به 4 کشتی گیر برتر هفته ::. 

رایبک ، کوین اوونز ، شان مایکل و رندی اورتون هر 4 کشتی گیر 500 نقره بدلیل فعالیت مناسب کسب کردند.

 

 





مطالب مرتبط با این پست
.